1. ITMG15. Iedzīvotāji, kuri interneta tiešsaistē pasūta dažādas preces un pakalpojumus (% no iedzīvotājiem, kas veica pirkumus internetā pēdējos 12 mēnešos, attiecīgajā grupā)

    Atlasīt daļu: Lejuplādēt: Skatīt tabulu: Izmērs: 31652 Izmaiņas veiktas: 19.10.2016

    1. Iedzīvotāju grupa: PAVISAM, Vīrieši, Sievietes, 16-24 gadu vecumā, ..., Latgales reģions (22)
    2. Gads: 2013, 2014, 2015, 2016, (4)
    3. Preces un pakalpojumi: Pārtikas preces, Mājsaimniecības preces (piem., mēbeles, rotaļlietas u.c.), Medikamentus, Filmas vai mūziku, ..., Citas preces (17)


  2. ITMG16. Iedzīvotāji, kuri ir vai nav veikuši pirkumus tiešsaistē internetā personiskiem mērķiem (% no iedzīvotāju kopskaita attiecīgajā grupā)

    Atlasīt daļu: Lejuplādēt: Skatīt tabulu: Izmērs: 7725 Izmaiņas veiktas: 19.10.2016

    1. Iedzīvotāju grupa: PAVISAM, Vīrieši, Sievietes, 16-24 gadu vecumā, ..., Latgales reģions (22)
    2. Gads: 2013, 2014, 2015, 2016, (4)
    3. Darbību veidi: Vispār ir veikts pirkums vai pasūtījums, Nekad nav veikts pirkums vai pasūtījums, (2)


  3. ITMG19. Interneta veikalu izcelsmes valstis, no kurām iedzīvotāji iegādājušies preces vai pakalpojumus pēdējos 12 mēnešos

    Atlasīt daļu: Lejuplādēt: Skatīt tabulu: Izmērs: 11071 Izmaiņas veiktas: 19.10.2016

    1. Iedzīvotāju grupa: PAVISAM, Vīrieši, Sievietes, 16-24 gadu vecumā, ..., Latgales reģions (22)
    2. Gads: 2013, 2014, 2015, 2016, (4)
    3. Izcelsmes valsts: Latvija, Pārējās Eiropas Savienības valstis, Pārējās pasaules valstis, Izcelsmes valsts nav zināma, (4)


  4. ITMG20. Internetā iegādāto preču vai pakalpojumu pirkšanas vai pasūtīšanas biežums

    Atlasīt daļu: Lejuplādēt: Skatīt tabulu: Izmērs: 10620 Izmaiņas veiktas: 19.10.2016

    1. Iedzīvotāju grupa: PAVISAM, Vīrieši, Sievietes, 16-24 gadu vecumā, ..., Latgales reģions (22)
    2. Gads: 2015, 2016, (2)
    3. Rādītājs: % no iedzīvotāju kopskaita attiecīgajā grupā, % no iedzīvotājiem, kas veica pirkumus internetā pēdējos 12 mēnešos, attiecīgajā grupā, (2)
    4. Biežums: 1-2 reizes, 3-5 reizes, 6-10 reizes, vairāk kā 10 reizes, (4)


  5. ITMG21. Iztērēto naudas kopsummu aptuvenie apjomi par internetā pirktajām vai pasūtītajām precēm vai pakalpojumiem (% no iedzīvotājiem, kas veica pirkumus internetā pēdējos 12 mēnešos, attiecīgajā grupā)

    Atlasīt daļu: Lejuplādēt: Skatīt tabulu: Izmērs: 8994 Izmaiņas veiktas: 19.10.2016

    1. Iedzīvotāju grupa: PAVISAM, Vīrieši, Sievietes, 16-24 gadu vecumā, ..., Latgales reģions (22)
    2. Gads: 2015, 2016, (2)
    3. Kopsumma: līdz 50 euro, 51-100 euro, 101-500 euro, 501-1000 euro, 1001 euro un vairāk (5)


  6. ITMG22. Problēmas ar kurām saskaras pērkot vai pasūtot preces vai pakalpojumus internetā (% no iedzīvotājiem, kas veica pirkumus internetā pēdējos 12 mēnešos, attiecīgajā grupā)

    Atlasīt daļu: Lejuplādēt: Skatīt tabulu: Izmērs: 9594 Izmaiņas veiktas: 19.10.2016

    1. Iedzīvotāju grupa: PAVISAM, Vīrieši, Sievietes, 16-24 gadu vecumā, ..., Latgales reģions (22)
    2. Gads: 2015, (1)
    3. Problēmu veidi: Tehniska kļūme mājaslapā pasūtījuma vai maksājuma laikā, Grūtības atrast informāciju par garantijām un citām juridiskām tiesībām, Piegāde notiek ilgāk, nekā norādīts, Galīgās izmaksas ir augstākas, nekā norādīts, ..., Nav bijusi saskarsme ar problēmām (10)


  7. ITMG23. Iemesli kāpēc netiek pirktas vai pasūtītas preces vai pakalpojumi internetā (% no iedzīvotājiem, kas neveica pirkumus internetā pēdējos 12 mēnešos, attiecīgajā grupā)

    Atlasīt daļu: Lejuplādēt: Skatīt tabulu: Izmērs: 8901 Izmaiņas veiktas: 19.10.2016

    1. Iedzīvotāju grupa: PAVISAM, Vīrieši, Sievietes, 16-24 gadu vecumā, ..., Latgales reģions (22)
    2. Gads: 2015, (1)
    3. Iemesli: Labprātāk iepērkas klātienē, vēlme redzēt produktu, uzticība veikaliem, ieraduma spēks, Nav iemaņu, grūti sameklēt atbilstošu informāciju par precēm un pakalpojumiem mājaslapā, Ir apgrūtināta internetā pasūtīto preču saņemšana (t.i., aizņem pārāk daudz laika vai ir preču piegādes problēmas), Bažas par maksājuma drošību vai privātuma ievērošanu, ..., Citi iemesli (8)